No78 - København

Adresse: Nørrebrogade 78. 2200 København N.
Telefon: +45 26 83 25 86
Email: kbh@no78.dk

Åbningstider:
Mandag - Fredag: 10.00 - 18.00
Lørdag: 10.00 - 16.00

No78 - Aarhus

Adresse: Guldsmedgade 25. 8000 Aarhus C.
Telefon: +45 24 76 76 09
Email: aarhus@no78.dk

Åbningstider:
Mandag - Fredag: 11.00 - 17.30
Lørdag: 10.00 - 15.00

Ved spørgsmål til en igangværende bestilling, skal du rette henvendelse til den butik, hvor bestillingen er lagt. Vi besvarer din henvendelse hurtigst muligt.

For nye bestillinger, online bestillinger samt bestillinger til udlandet ring eller skriv til os på mail:

+45 26 83 25 86  ·  shop@no78.dk

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Spørgsmål til en igangværende bestilling?

Ved spørgsmål til en igangværende bestilling, skal du rette henvendelse til den butik, hvor bestillingen er lagt.

Hvor lang er leveringstiden på jeres varer?

Leveringstiden kan variere på vores produkter. Vi siger ofte på møbler, at leveringstiden kan være 6-8 uger.
Vi kontakter alle kunder med besked om forventet leveringsdato, når vi kender denne.

Jeg har bestilt en vare hos jer, men ikke hørt fra jer?

Vi kontakter alle kunder vedrørende leveringer, men det er jo menneskeligt at fejle og vi kan naturligvis have glemt at kontakte dig. Kontakt os meget gerne via kontaktformularen til højre og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Jeg tror at min levering er skadet. Hvad gør jeg?

Skriv endelig til os hurtigst muligt. Vi kontakter dig og vil selvfølgelig gerne se billeder af fragtskaden som dokumentation, hvis vi skal reklamere dette overfor transportfirmaet.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Spørgsmål til en igangværende bestilling?

Ved spørgsmål til en igangværende bestilling, skal du rette henvendelse til den butik, hvor bestillingen er lagt.

Hvor lang er leveringstiden på jeres varer?

Leveringstiden kan variere på vores produkter. Vi siger ofte på møbler, at leveringstiden kan være 6-8 uger.
Vi kontakter alle kunder med besked om forventet leveringsdato, når vi kender denne.

Jeg har bestilt en vare hos jer, men ikke hørt fra jer?

Vi kontakter alle kunder vedrørende leveringer, men det er jo menneskeligt at fejle og vi kan naturligvis have glemt at kontakte dig. Kontakt os meget gerne via kontaktformularen til højre og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Jeg tror at min levering er skadet. Hvad gør jeg?

Skriv endelig til os hurtigst muligt. Vi kontakter dig og vil selvfølgelig gerne se billeder af fragtskaden som dokumentation, hvis vi skal reklamere dette overfor transportfirmaet.